از سر بیکاری.....
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, :: 1:44 ::  نويسنده : Man

 علیک سیلوم

برو بچز خوبن خوشن؟!

ایشالله به سلامتی

غرض از مزاحمت این بود حوصلم سر رفته بود(یعنی عاشخ این شکلکم)

حالا چی بگم؟!

از موهام(به قول همشهریانِ گرامی، پُت)

خلاصهههههههههههههههه

رفتم حموم اومدم

دیدم اَی دل غافل نصفشون وا شدن)

گفتم چی کار کنم چی کار نکنم گفتیم به دررررک اصن سگ خور

بازشون میکنیم

البته هنوز اون گوشه 3 تاش هستن محض خوشگلی

+ + + +  + + + + + + + + + + + + + + + + + +

عـــــــــــــــــاغا اصن یه چی دیگه

میدونین؟!

نمیدونین؟!

یعنی واقعن نمیدونین؟!

چرا نیمیدونین؟!

میخوام یه خبر بسیار ناگوار بدم

اگه مرض قلبی داری نخون!

حالا چون اصرار میکنی میگم........

.

.

.

.

.

.

.

.اقا حدود یه ماه دیگه باید بریم مدرسه!

خوندی؟! با سفید نوشتم

حالا که خوندی عمق فاجعه رو درک کن

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

امروز نمیدونم چرا اینجوریم

اصن حالم خوب نی

توی خصوصیات ماه تولدم خوندم که افرادی که توی این ماه متولد میشن اصلن قابل پیش بینی نیستن

یعنی یه روز از دنده ی چپ بلند میشن و توی روز وضعشون افتضاحه یه روزم توپِ توپن

امروز از اون روزای ِ مسخرست

کصااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااففففففففففففففففططططططططططططط

؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ 

دلم برای صدای تیلور تنگ شده بود

الان دارم با آهنگِ جدیدش می ترکونم

بی صبرانه منتظر آلبومشششششششششششششششششششم

؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

یعنی هیشکی منو دوس نداره؟؟؟؟؟ پس چرا هیشکی نظر نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه نظر ندین میگم خفش کنه ها 

اصولا من آدمه سنگ دلی هستم

 

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

پایه این تعطیلیا با هم بریم اینجا؟!

 

 

 

 

 

 

خوب دیگههههههههههههه از سر بیکاری برم The Lorax ببینم  

بای:-h



نظرات شما عزیزان:

کلبه من
ساعت4:47---27 مرداد 1391
سلام عزیز دلم...اسکل اباد کجاست؟ آدرس بده با هم بریم..... پاسخ:نمیدونم والا پیدا میکنم لاقل تو تعطیلیلی عید فطر یه گردش رفته باشیم

باران اردیبهشت
ساعت3:01---27 مرداد 1391
سلام خانمی وبت خیلی قشنگه خیلی خوشم امدقلم طنز نویس خوبی داری بازم تمرین کن می تونی یه طنز نویس بشی
پاسخ: من؟!الن شما با مو بودی؟!:O نه باو! ما کجا نویسندگی کجا؟ما همین تو سری خور بشیم راضییم:) راستی ممنون که نظر دادین;) پ.ن:مثه اینکه دلتون نمیخواد بچهه به فنابره هااااااااااااااااا:شیطون:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: